Dec 30, 2010

pizza hut murah???


siapa hitam???

assalamulaikum uols..

adakah hidup uols serabut hari nie??? hidup aku tengah serabut nie.. serabut dengar bunyi message hp si nana (adik aku) yang asyik berbunyi dari tadi.. kalau bunyi tettet,, or bipppp,, or toing,, takpe.. aku tak kisah.. tapi,, bunyi message dia lagu panjang-panjang.. bukan 10 kali ye.. tapi berpuluh-puluh kali.. haitttt.. tengah bersabar nie.. uols semua,, sile jangan setting message tone tu dengan lagu panjang-panjang ye.. berbulu telinga aku dengar.. tapi,, kalau korang tak famous,, message masuk sejam sekali,, takpe.. letak la lagu Hindustan pun,, irnie tak kisah..hohoho

ok la.. sebenarnya nak cite sal pizza hut tiba-tiba jadi murah.. ha??? Pizza hut murah ke??? Tiap kali aku p makan pizza ngan zul,, harus kena charge rm50 above.. pernah sekali ktorang makan berdua,, kena rm9+.++.. mahal kan??? Mahal kan??? Tapi kan,, arie tu,, aku and rumate kesayangan aku,, merancang nak p makan pizza kat alamanda.. time tu,, memang ktorang takde duit.. time tu da abis sem pun.. ktorang je yang tak leh balik umah lagi.. tuih.. takde duit,, tapi makan harus demand.. so,, sebelum meneruskan hasrat murni ktorang iaitu mengkayakan abangtokeypizzahut,, ktorang tengok-tengok harga kat tenet dulu..

da aim,, nak amik set paling murah.. name set tu “lunch express” tapi set nie hanya ade jam 11am-2pm weekdays.. time tu macam orang disparate pizza gile.. nak makan pizza tapi kira duit dulu.. aku taknak la sebab makan pizza,, 3 hari pastu kena telan meggi.. so,, wat budget dulu.. sebelum bertolak p alamanda dengan tak mandinya sebab tak sabar nak makan pizza,, aku siap cakap ngan rumate aku,, “lily,, kte budget sorang rm20 je paling banyak pun k.. kalau mahal tak jadi la makan”.. hohoho..

pastu,, bila Tanya kat kaunter,, rupenya set lunch express adalah tidak sama seperti dalam internet.. mahal la jugak.. tapi,, takpe la.. alang-alang da datang,, nak set lunch express nie juga la.. tiba-tiba aku tertanya kat adik pelayan tue,, “dik,, akak tengok dalam internet de set sensasi delight.. mane eik menu die???”.. so,, adik tu pun amikkan menu lain tuk ktorang.. murah hokey.. sangat murah dari set lain.. auwww.. disebabkan ktorang si sengket tak sedar diri,, sengkek-sengkek pun nak pelahap pizza,, so,, terus decide nak amik set sensasi delight nie.. siap add-on …. Okeh.. tapi,, sambil tunggu air sampai,, tunggu gak bill nak datang.. yela.. kate sengkek,, da akhir-akhir sem,, harus la nak makan pun takut.. takut kena basuh pinggan sebab tak mampu nak bayar bill.. sekali,, bill datang rm25.60.. waaaaa.. I suke u.. suke sesangat.. pestime I makan pizza rm20 hinggit.. tiba-tiba terasa bangga dengan keupayaan diri sendiri makan pizza pada harga yang cukup murah.. auwwww..

ini adalah set yang aku makan ngan rumate aku.. photo nie amik kat pizzahut.com je..

and ari nie,, ajak zul p makan pizza.. uhhu.. maybe tadi ari terakhir nak jumpa dia sebelum balik serdang.. waaaaa.. so,, semua aku yang decide.. tapi,, aku perasan waitress pizza takkan bagi menu tuk set sensai delight.. kte kena Tanya dorang dulu,, baru dorang pegi amik.. so,, sekarang aku da tau.. dorang taknak bagi menu unless kite yang tanya coz set nie definitely jauh lebih murah dari combo meal biasa tue.. so,, time-time sengkek tapi ade hati nak makan pizza,, boleh la mintak set sensasi delight ye uols.. so,, tadi makan ngan zul aku amik set sensasi delight cheezy lave set kot.. yang de cheese tu.. and add-on Extra Large Criss-Cut Fries… so,, kena rm28.75.. waaa.. suke suke suke.. aku makan 2 keping.. zul makan sekeping.. tinggal lagi 5 keping.. pastu,, Extra Large Criss-Cut Fries memang abis.. yang lain,, bungkus,, bawak balik umah..

duapuluhlapanringgittujuhpulunlimasen

so,, klu ase-ase teringin nak makan pizza murah,, sile la order set sensasi delight ye uols.. tapi,, klu ase nak makan pizza lagi murah+budget,, sile la pegi jusco,, and beli pizza jusco.. rm5.99.. murah pun sodap jangg..

tuk pizza,, ktorang amik Garlic Butter Chicken Pizza dangan Ocean Tuna

untuk image yang lebih menggiurkan,, ini adalah Garlic Butter Chicken Pizza

nie pulak ocean tuna pizza..


ape name menatang nie??? garlic bread kan???

sile abaikan tangan hitam siapa tah..hohoho

mushroom soup.. kalau soup nie panas 100 darjah celcius baru sedap..aku taksuke benda suam-suam nie.. kalau sejuk biar sejuk kosangdarjah,, kalau panas biar sepanas seratusdarjah..aku tak suke la tengah-tengah.. hohoho..


pisss:// malam nie naik ketapi balik serdang.. tak puas cuti.. 3 weeks.. tak sempat la badan aku nak naik 7-8kg seperti cuti-cuti sem sebelum nie.. sempat naik 6 kg je.. hohoho

No comments: