Dec 23, 2010

jom kite survey

assalamualaikum uols..
:dizzy:

malam nie,, aku nak story cikit sal survey handphone nie.. sebelum korang semua beli hp,, sile la survey dulu.. sile la jadi pengguna bijak okeh.. nak cite sal kawan baik aku,, mila.. aku ngan mila da 3 tahun tak jumpa.. aku kenal dia masa kat matrik.. ktorang satu bilik.. perkenalan ktorang sangat la singkat tapi,, dari dia la aku kenal erti persahabatan.. dia best frienda ku.. dunia akhirat.. insyaAllah:minimo_43:.. nak cite,, masa aku industrial-training in campus dua minggu lepas,, mila datang la kl.. mila nie dari gua musang.. 1st time datang kl nie..

datang sebab nak jumpa aku la.. rindu okeh.. 3 tahun tak jumpa.. so,, bila dia datang serdang,, aku bawa la mila pegi the mines.. mila cakap dia nak cara hp.. mines banyak jugak kan kedai hp..ktorang sempat melawat 2 kedai je,, trus mila decide nak beli hp.. aku bisik kat milah,, "mila,, kte survey dulu.. mane tau,, leh dapat lagi murah.. klu tak dapat lagi murah,, baru kte datang balik" :mGuilty:.. mila cakap,, "tak yah la wei.. beli jela kat cini.. aku segan la.. cina nie da banyak kuarkan henset.. takkan nak cakp taknak pulak".. adoiii.. so,, aku tak berjaya yakinkan mila.. dia nak jugak beli kat kedai tu.. isk3..

hp tue,, harga display rm450.. tapi cina tue bagi rm380.. mila pun,, excited la.. sebab dapat murah.. so,, aku pun layan jela.. beli.. nak tau,, 2 minggu lepas tue,, aku jumpa hp yang sama dengan mila,, sebijik,, epi jugak,, baru lagi,, harga display rm320.. waaaa.. gler okeh.. klu harga display rm320,, mesti leh dapat murah lagi kan.. so,, bape puluh ringit da rugi sebab segan nak survey??? rugi kan??? rugi kan??? eh,, kte sebagai pengguna ade hak okeh.. gunalah hak kte tue supaya kte tak ditipu and berbaloi-baloi.. huhuhu

pisss:// mila,, tiap kali nampak hp yang sebijik macam hp ko tue,, ase nak gelak:minimo_20:.. sebab berpuluh ringgit lagi murah dari harga ko beli.. hahaha.. eh,, mila bukan name sebenar nyee.. tapi dia datang dari gua musang tu betui.. hohoho

td aku blogwalking.. banyak jugak blog aku masuk.. siap tinggal jejak kat shoutbox.. pastu,, baru aku perasan yang link blog aku kat shoutbox tue salah.. waaaa.. padan la da berminggu blog aku takde orang datang.. waaaaa..:bofu_47:.. da tampar pipi sendiri.. hu3.. stress:bofu_47:..

No comments: