Dec 18, 2010

this is totally not cool

Assalamualaikum uols..

Today,, aku nak cite sal status korang kat facebook yang wat aku ase “hello,, poyo ok.. P to the O to the Y to the O”.. amboih.. amboih.. amboih.. sesuke atie ko je irnie nk kondem orang.. eh.. aku bukan kondem la.. aku hanya sebagai penglipur lara.. dosa gak ke??? harusss.. haha.. ok.. just nak cite,, de la sorang mamat nie,, frenz aku kat facebook.. nak dijadikan cerita,, status facebook die kencang ok.. aku cukup tak suke orang menunjuk-nunjuk nie.. klu tunjuk kekayaan,, kecantikkan,, kegedikan xpe jugak.. nie menunjuk sal keimanan.. isk3.. contoh-contah status facebook yang wat aku ase "die" poyo adalah

  • "pas solat isyak de usrah.. tak sabarnya!!!"
  • "cantik sangat artis blablabla bertudung.. sejuk hati melihat.. semoga lebih ramai yang berubah"
  • "pas asar,, nk baca al-mathurat la"
huhu.. alhamdulillah.. memang bagus "die".. tapi,, benda nie jadi tak bagus lepas ko sibuk-sibuk nak publish status ko tue.. hello.. xyah la wat camtu.. xperlu asenya nak menunjuk keimanan ko tue.. da jadi riak ok.. huhu.. 

pisss:// k.. xmau kepoh banyak-banyak.. nanti aku kena hamun balik.. daaaaaa semua..

No comments: