Dec 18, 2010

kontest blog terkemas


assalamualikum uols.. 

today,, aku tiba-tiba terajin nak join kontest.. "TERAJIN" okeh.. boleh??? hehe.. sejak berblogging nie,, nie adalah kontest ketiga yang pernah aku join.. hohoho.. hana n fyra,, sile proud coz irnie join.. hoho.. ok,, sile jangan rase nak lempang saya laju-laju.. joke.. KONTEST BLOG TERKEMAS.. kemas ke blog aku??? ahha,, kemas or tak,, tue blakang kira la kan.. yang penting,, kite perlu sama-sama support contest ini n sama-sama memeriahkan majlis.. hihi.. sape-sape yang nk join jugak,, visit la blog dorang okeh..

piss:// aku pun teringin nak wat kontest.. tapi takde idea lagi la.. gedix ke??? perlu ke idea datang baru wat kontest??? eh,, perlu la.. hihi.. eh.. sebelum terlupa,, antara prasyarat tuk join kontest nie adalah mesti tag other people.. so,, aku nk tag
  • kasih aleeya
  • blog usang lagi bersawang
  • nisya


No comments: