Dec 18, 2010

reality tv.. i like

assalamualikum
hai uols

Aku da ada kat ipoh sekarang nie.. semester break.. auwww.. tiba-tiba ase macam gedik je sebut semester break.. boleh??? Hohoho.. aku cuti 3 minggu je.. ok la kan.. lama-lama sangat pun tak leh.. mati kutu aku duk kat umah.. nak mintak keja malu.. haaa.. so,, duk kat umah bela lemak kat badan nie jela.. arie-arie aku fikir nak masak ape,, eh x.. arie-arie aku pikir nak suh ibu aku masak ape.. hehe.. bila duk kat umah nie,, tiap 5 minit ak tekan info kat tv 2.. nk tgk cite pe ade.. bosan kot.. waaaa.. tp,, pas seminggu aku duk mengadap tv kat umah nie,, aku da de jadual nak tengok cite pe.. hebat.. klu bab-bab lara’a nie memang ak hebat.. kalau bab-bab berfaedah macam study ke,, memang dari sekolah rendah,, sampai masuk u,, ak xpenah de jadual study.. boleh??? harus la boleh kan.. sebab korang pun xpenah de jadual study kan??? Kan??? Kan??? Hohoho..

Aku ase macam nak senaraikan beberapa cerita kat tv tue yang memang menjadi bahan tuk aku melara’a kan diri.. huhu.. 

  • Amerika next top model.. russia next top model.. Australia next top model.. semua aku layan.. channel 708 or 711 aku ase..
  • Masterchef.. auwww.. nie I loike.. channel 711 astro..
  • Project runway.. nie channel 708 kan??? Kan??? Kan???
  • Kimora life in the fab line.. nie asenya channel 702.. eh yeke??? Ke channel 712???
  • Guilliana and bill.. sama channel ngan kimora..
Kesimpulannya,, aku memang suke bebenor ngan reality tv.. semua nie cite reality kan.. macam kimora n guiliana and bill,, dorang cite sal perjalanan hidup dorang.. ape yang terjadi dalam kehidupan harian dorang.. ak suke.. coz kehidupan individu lain leh beri kita suatu pengalaman baru yang mungkin tak berlaku dalam hidup kita.. acececeh.. next top model semua tue pun best sesangat sebab semua yang berlaku bukan lakonan.. lagi satu cite the bachelor.. cite sal sorang lelaki hensem,, perlu memilih isteri dari kalangan 25 orang peserta.. memang giler kan.. berani betui dorang nie join program-program yang macam nie.. ak xleh kot,, nk cari teman hidup ngan cara macam 2..  

piss:// macam mane nak jadi blogger tegar nie??? macam cik epal.. fatin liyana.. awak berdua yang cute,, some tip please.. hehe

No comments: