Jan 16, 2011

i'm falling in love wit him..

tajuk mau kentang je kan..
assalamualaikum uols..

acehhh.. long time no see yeah.. aku malas giler nak update lately.. idea ade,, tapi nak menaip tu malas.. huhu.. so,, sunyi sepi jela blog aku nie seminggu kena tinggal.. eh,, actually nak cite nie.. nak cite.. nak cite.. nak cite.. im falling in love.. auuuwww.. falling in love okeh.. waaaa statement berani nie.. aduhhh.. tapi betui2 da jatuh cinta ngan someone nie since ari nie,, asyik terserempak dia je.. dari awal pagi celik-celik mata sampai tengah malam pedih-pedih mata aku bertembung ngan dia.. ermmmm 1st sigh love ke??? aauuuwww.. gedix u.. tapi i suke..

ermmm hensem ke??? boleh la.. sedang-sedang.. tak hitam,, tak putih.. body mantopppsss ke??? ok jugak la.. tinggi,, sedikit kurus.. kalau berkapel,, jalan sebelah dia,, kena dongak kalau nak menatap wajah masing-masing.. dusssshhh.. adakah anak tekak uols mula gatal setelah mendengar statement ini??? meh i tolong garukan dengan garfu.. ayat gurly fallen in love selalu nak kentang je kan.. hahaha..

ok.. uols nak tau tak ngan sape aku jatuh chenta??? nak tau??? nak??? nak??? boleh.. tapi,, sile jangan tokeh anak tekak masing-masing kerana kecewa bahawa aku da fallen in love dengan ini manusia.. hohoho..



so,, how??? high taste tak aku??? ensem tak lelaki itu??? aauuwww.. zul makan hati.. haha.. suke okeh kat dia.. aku ase dia macho.. poket pun masyuk.. tapi,, nape tiba-tiba eik aku leh fallen in love wit him??? hehe.. actually,, pagi tadi aku bangun tido je terus on9 and tengok movie bohsia jangan pilih jalan hitam.. ok.. pas abis cite tu,, terus sambung tido dengan harapan mimpi kawen ngan shamsul yousof haslam nie.. hehe.. pastu,, malam lak,, p the mines tengok khurafat.. auwww.. i jeles u bila tengok liyana jasmay peluk lelaki itu.. haha.. gedix ok.. gedix gler irnie hari nie.. ok.. enough.. aku baru lancarkan perang dingin ngan zul nie.. tue ase nak wat entry gatai merela nie.. haha

pisss:// malam nie nak p mkn steak.. kat pj okeh.. jauh tue.. tak sedap siap ko jut.. ok.. kul 8 sharp jut datang amik.. hoyeeee..


No comments: