Jan 9, 2011

entry sesedap rasa..


Assalamualaikum uols..

Morning.. pagi.. ermmm pagi yang sangat bosan.. uhhu.. alaaa tak best la kalau tiap hujung minggu macam nie.. duk terperap dalam bilik.. tido sampai kul 11 walaupun sebenarnya wat-wat tido.. bangun cari makan then memaksa diri menonton movie or drama or whatsoever.. eh eh.. aku memang tak gemar menonton la.. I means cite-cite korea bagai tu.. yang memaksa aku mengadap laptop sebab nak buktikan pada kawan-kawan aku,, 27 episod stairway to heaven aku leh abiskan dalam masa seminggu.. eeeuuuuwww.. tak suke.. that y orang lain leh enjoy weekend dorang kat upm nie ngan menonton drama or movie,, aku lak kuar masuk kuar masuk bilik macam orang tak betui suda.. kalau kat kolej nie ade astro,, baru la weekend aku bermakne sikit.. ade the kardashian,, ade masterchef,, ade top chef,, ade hagemaru,, ade asarichan,, ade segala macam next top model,, ade project runway.. ok suda-suda irnie.. jangan berlagak ko minah astro.. weeee.. tapi malangnya upm takde astro ye.. ermmm what a dull life kan.. tapi memang macam nie la kehidupan aku bila awal-awal sem dekat upm.. nak kuar takde geng.. nak study “alaaa,, lepak la.. baru 1st week”.. haktuii.. tu la mentality budak suke menangguh kejayaan.. ermm eh tiba-tiba teringat kat sebuah phrase.. eh sebuah ke??? Ke serangkap??? Ermmm layan jela..

“kegagalan adalah sebuah kejayaan yang ditangguhkan”

Ada paham??? Tapi,, manusia nie kadang-kadang dia sendiri yang memilih untuk menangguhkan jalan menuju kejayaan.. ok.. suda-suda irnie.. tak perlu memilih ayat yang wat orang pening.. ermmm so,, ape eik yang patut aku tulis tuk entry nie??? disebabkan aku takde idea specific and aku menaip sebab kebosanan,, aku akan wat entry hirukpikuk.. aku nak taip je sesuka hati.. cacamarba la contentnya ok uols.. hehehe.. eh.. sape nak kempiskan perut sile letak tangan atas mane-mane komponen pada laptop anda.. waaaa.. ramainye nak kempiskan perut.. ha bagus bagus bagus.. da ade niat murni tu.. leh dapat pahala nie.. hohoho.. jom try minum air teh+limau nipis without sugar okeh.. amalkan air nie selalu.. insyaallalh leh kempis sikit.. sodap pun sodap janggg.. masam-masam gitu..

Eh eh uols.. uols ade masalah ngan laptop or pc tak???

  • Computer runs slower and slower over time;
  • Computer startup is very slow;
  • It takes you a long time to open a program or even a single file;
  • You received error messages such as Explorer Errors, DLL Errors, Runtime Errors, Driver Errors, etc;
  • Computer halts and freezes from time to time;
  • Computer restarts itself with no obvious reason;
  • Computer has deadlock, blue screen, crash or freezing.

adoo.. adoo.. mestinya adoonyo.. laptop murah kan.. harus la ade pakej nie.. hohoho.. Registry Repair Toolkit.. benda alah nie an help you scan your PC, safely fix errors & clean invalid entries that cause system slow, freezing and crashing, and speed up system performances effectively.. ok.. nie copy and paste.. malas aku nak translate dalam bm.. kalau tak paham,, sile bayar aku 2 hinggit tuk jadi translator kau.. aku pun baru 1st time jumpa benda nie.. and baru nak try.. ehem-ehem.. kalau laptop murah korang rosak pas guna khidmat percuma toolkit nie,, sile jangan saman aku.. aku juruhebah je..

waaa.. aku lapa nie.. eh takde la lapa sangat sebab tadi aku da makan kerepek.. kerepek pepagi.. gler tak apply healthy lifestyle.. tapi kata nutritionist wannebe.. huhuhu.. eh adik-adik yang sedang mencari kos sesuai tuk isi borang upu,, korang takyah la isi kos macam akak okeh.. cehhh akak.. geli anak tekak.. kos akak nie tak best sangat pun.. bachelor science nutrition and community health.. nape aku kata takyah isi??? sebab sampai sekarang aku masih bimbang sal future aku.. ade keja ke takde??? and aku da well prepared tuk menerima kenyataan sekiranya aku bakal jadi kerani je.. aceceh.. eh eh eh.. surat kabar 2 minggu lepas kuar tajuk "5000 orang pakar pemakanan diperlukan di seluruh negara".. akak da cop satu ye adik2.. korang p amik kos lain ye.. wakakaka.. gile saiko..

uols da breakfast belum,, eh kan aku da cakap entry nie entry takde motif.. so akan akan menaip sesuka hati and akan mengubah topic sesuka hati.. hehe.. ermm aku terbayang-bayang roti kat umah.. roti bakar yang dimakan bersama telur rebus yang dilenyek-lenyek ditambah sos dan mayonis,, atau mungkin bersama sedikit blackpepper sos,, dan kemudiannya dikepilkan bersama nugget ayam tempura.. eeuuuuwww.. woi.. geli la aku tengok air liur uols.. eeeeiiii.. hahaha

pisss:// aku nie jenis outspoken.. eh macam takde motif je nak bagitau benda nie kan..

No comments: