Feb 8, 2011

pizza hut murah.. murah.. murah.. ini bukan versi bergebang

sape nak pizza murah.. ade.. kat jusco.. tapi bukan pizza hut la.. tapi pizza jusco.. aku layan je pizza jusco pun.. jusco pon sodap jang.. dalam entry yang sebelum nie pun aku penah ajar camne nak makan pizza hut dengan cara yang saveeeee bangat.. senang je.. ko mintak kat waitress tue,, menu sensasi delight.. name dia "sensasi delight" okeh.. waitress2 kat pizza memang tak kan show off menu nie kat korang sebab kalau semua amik makanan dari menu nie,, bankrup la dorang.. oyehhhh.. hehe.. meh aku ajar lebih lagi.. klik sini,, kalau nak tau sal pizza hut..



tengok la bukti aku makan pizza murah.. owhhh.. nikmat betui bila dapat makan murah nie..

benda nie awesome.. suke sangat.. kalah french fries mcd.. auwwww

Garlic Butter Chicken Pizza.. suke pizza nie.. sebab dia sangat moist..
terasa basah dia tu.. n wangi butter..

ocean tuna
pisss:// ini bukan versi bergebang.. tak percaya??? klik sini..

3 comments:

Daniela said...

nyum3..like hawaian chcken =)

irniesafran said...

like hawaian tuna more..

Lina_Lin said...

murah gler kan..
rase cam nak g pizza makan hari2 pon ader sejak twu ader menu sensasi delight nieh