Feb 9, 2011

Aku,, diet,, bersenam dan kurus




aku nak tunjuk spec hitam rm3 aku.. suke u..
ase gorgeous je pakai menatang tu..

Malam tadi,, aku ngan 3 orang housemate aku da wat perjanjian.. ktorang da timbang berat masing-masing n hujung bulan nie,, 28/2,, ktorang akan timbang balik.. sesiapa yang berat dia tak turun sekurang-kurangnya 2kg,, kena belanja semua orang lain yang turun berat at least 2 kg.. adehhhh.. tepuk dahi aku kejap.. macam mane aku nak wat nie.. huhu.. seriously aku cakap,, aku dala jenis makan macam jin.. waaaa.. ini betui betui punya jin.. kalau tak caya,, tanya parent aku,, adik beradik aku,, housemate2 aku.. aku sorang je de saiz perut yang begitu besar.. nafsu makan mengatasi nafsu2 lain..

waaa.. macam mane nie.. kalah la aku.. mesti aku la yang kena blnja dorang nie.. aku dala takde duit.. waaaa.. huhuhu.. xpe xpe.. start esok,, aku nak mula diet.. aceceh.. konon.. dala exercise malas,, diet tak nak.. ish3.. kata “nutritionist wannabe”.. “nutritionist watde&%$” iye la.. huhu.. tak pela,, demi persahabatan and perjanjian ktorang esok aku kena start diet.. huhuhu.. -___-.. nak nangis kejap.. aku nak wat atkins diet la.. huhu.. boleh??? korang tau tak ape tu atkin diet??? Sape tak tau,, sile google sendiri.. huaaaaa.. nak p pikir jap strategy nak menang persaingan sape turun 2kg.. waaaaaaaaaa

pisss:// kul 3 pagi tadi,, aku goreng nasik goreng.. time tue,, housemate aku da tido.. waaaa.. gagal da misi nak diet.. hu3.. makan nasi goreng kul 3am.. mane tak gemuk… demmm hot.. masa aku goreng nasi tadi,, aku potong cilia api besar2,, potong bawang putih pun besar2.. ade kot besar ibu jari kelinging aku sebab nak rushing.. da kul 3am kot,, tak kan aku tak nak tido sok kelas,, pastu dalam hati da niat,, jap lagi makan buang jela yang besar2 nie.. tapi,, pas abis makan baru aku perasan yang bawang putih n cili api tu abis aku telan.. punya lah rakus nya.. haaaa.. takut tak??? Takut tak??? Kalau ase tak kaya,, sile jangan ade hati nak wat aku jadi bini.. kos nak sara makan aku tinggi wooo.. acecehh.. konon ade orang nak.. podahhhh



tiap kali kuar ngan zul,, n bila tengok baju2,, soklan permata zul bukannya "nak ke cuk"
tapi soklan pertama dia,, "muat ke cuk"
sentap tak sentap??? i da selalu kena sentap.. da immune da..

4 comments:

. said...

chomel la gambar kat bawah tu. ngee~
selamat bersenam ok? :)

iem said...

senaman baek tok kesihatan..
tp tgk gmbr ok jek, xde la gemok pun

irniesafran said...

hehe.. bersenam memang baik tok kesihatan.. tapi sy tak suke berpeluh.. bluekkk

♛ Kerani Sekolah ♛ said...

heheh..ko kurus selim melim je irnie..sejak belajar pasal makanan ni, ko mesti pndai bab2 jaga makan kan..hehe..ko pegi joging la,makan tetap makan..