Feb 9, 2011

is my pregnancy normal???

Aishhh.. terkejut ibu aku kalau dia baca tajuk entry nie.. haha.. pregnancy pregnancy pulak kan.. aku kawen pun belum lagi,, da nak cit sal preganancy.. well.. besa la.. I kan jenis tak kedekut ilmu,, so,, semua benda pun I nak share nak uols.. baik tak i??? baik tak??? Ok.. sile jangan ase nak lempang aku.. hohoho

Act kan,, aku nak cite sal buku nie.. tadaaaa..

click untuk gambar yang lebih seksi..

Haaa,, nie adalah buku untuk pregnancy women.. aku ade okeh buku nie.. aku tak ingat la bape aku beli,, tapi buku nie sangat valuable.. haaa.. pelik tak??? Pelik tak asal aku yang kawen pun belum,, da nak beli buku camni.. ha,, sile jangan fikir bukan-bukan yee.. sebenarnya,, masa 1st year dulu,, aku kena amik class maternal and child health yang dalam bahasa belacannya adalah kesihatan ibu dan anak.. so,, wajib baca buku nie sebab soklan exam semua dari buku nie.. act,, buku nie interesting okeh.. so,, kepada pregnant women yang 1st baby expecially,, besanya pregnant women tuk 2nd and next baby da tak minat nak baca buku2 camni,, yang berminat nak tau sal dunia pregnancy nie,, beli la buku2 macam nie.. bagus.. tapi fully English la.. tapi content dia memang sangat bagus.. kalau uols nak beli majalah macam pa&ma tu pun bagus.. tapi,, besanya majalah2 macam nie tak cover semua benda yang important tuk uols tau sal pregnancy nie.. n aku ase majalah macam pa&ma tu,, more kepada penjagaan anak n bukannya sal pregnancy..

Pisss:// sebenarnya aku da setahun setengah kepam buku nie dalam kotak.. tapi baru semalam aku bukak balik sebab aku dapat tajuk research sal pregnancy nie.. mane tau kot2 sesat some fact dalam nie.. tu yang jumpa balik tu..



tengok2.. siap highlight lagi.. gigih tak gigih aku stdy..
bangga sekejap ibu aku tengok..



No comments: