Feb 8, 2011

buruknya perangai.. eeeiii


Aku sebenarnya ade class nie.. tapi aku malas pegi.. asal malas??? Sebab malas la.. M.A.L.A.S.. hehe.. boleh??? sepatutnya sekarang nie class interpersonal communication.. subject university.. bosan dooo class tu.. eh eh eh.. uols perasan tak,, kalau class2 yang dikendalikan oleh orang-orang sastera nie,, bosan gile.. tettttt.. statement nak mintak kena saman.. tak la,, I serius nie.. bosan.. stress.. aku tau aku nie memang jahat.. suke je band lecture.. tapi aku band secara soft.. kalau aku tak suke,, aku tak penah kuang ajar.. paling teruk pun,, aku duk sensorang kat belakang lecture hall,, aku bukak note lain,, aku pasang earphone,, dengar lagu dalam hp.. haaa… baik kan aku.. aku tak kaco orang.. time lecturer tue suruh wat discussion group aku wat,, even dalm hati,, membengkak je.. sebab ape aku membengkak??? aku tak suke wat benda remeh2 nie.. contohnya,, doctor tu suruh ktorag keluarkan ketas A4 then lukis gambar lembu.. lembu ok.. L.E.M.B.U.. spikology gile.. otak aku otak sains.. aku tak leh trima benda-benda sastera nie.. saiko2 nie.. bosan.. pastukan,, intonasi orang yang phd dalam psikology nie,, besanya sama je tone dia.. dala slow n steady.. microphone tak cukup satu.. aku dala jenis soundtrouble.. pekak.. acehhhh.. nasib baik aku memang bukan jenis tido dalam class.. tapi kalau pusing je tengok orang lain,, ha,, ramai ok tengah sedap tersungguk-sengguk.. comel je kan..

nak cite,, dulu aku ade amik satu kos nie.. tak ingat la name cost tu ape.. tapi lebih kurang macam psikology semua nie la.. dr. yang mengajar nie pompuan.. suara dia,, alahai,, ase nak hantuk kepala kat meja jangan bagi ngantuk.. orang spiskoly nie memang suke mempelbagaikan cara pembelajaran.. tapi malang sungguh bila dapat anak murid macam aku.. jenis yang takde perasaan,, yang tak suke benda2 remeh nie.. eeeiiii.. ade sekali tue,, dia mintak dua orang student berlakon kat depan.. berlakon spontan.. sal topic yang tengah dia ajar tu.. pastu,, tiba2 kawan yang duk sebelah aku,, merangkap rumate aku angkat tangan.. pastu,, dia paksa aku berlakon ngan dia.. time tu aku tengah mengelamun.. so,, aku ikut jela.. aku memang jenis muka tak malu,, berlakon memang spontan.. dengan acara menangis bagai.. haha.. sampai sekarang ingat kenangan tu.. ermmm pastu kan,, bila da nak abis sem,, akan ade evaluation tuk doctor2 nie.. sama ada student puas hati ngan cara doctor2 ini mengajar.. akukan jujur.. so,, aku memang bagi markah sejujurnya.. rupanya,, semua budak class aku pun jujur.. pas abis exam,, class representative ktorang dapat massage dari doctor tue.. huhu.. doc tu cakap dia kecewa ngan ktorang sebab ktorang bg markah sikit kat dia.. maybe,, dia ade problem la bila dievaluation ngan markah yang rendah.. ermmmm jahat kan ktorang..

pisss:// aku tau,, kte perlu cari keberkatan dalam menuntut ilmu..

4 comments:

Anonymous said...

betullah tu, tp dulu malas bukan lect sastera tp lect yg mulut jahat, uppzzz.. sta'ment mcm nk saman kan, hehhe...

irniesafran said...

haha.. like3 statement itu..

muslim said...

hahaha.psikologi mmg mgantuk..fail 2x

irniesafran said...

parah nie.. ngatuk api paling senang nak score sebab baca n hafal je.. hohoho