May 21, 2010

Entry untuk golongan open minded sahaja.. sape nk gelak+guling??? Sile scroll down..

Ok.. entry kali nie hanya untuk bersuke-suke okay.. bukan ape,, ak bukak satu blog nie,, pas2,, dlm 2 de semua cite lawak jenaka.. n ak nk bg ranking kat lawak2 2 coz telah wat ak gelak+guling2+nyaris2 jatuh katil sebb terextra guling.. uhhu..

1ST place: cite nie terbaik.. I like.. sile clap clap clap klu anda juga suke..

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut..nak mintak tumpang..jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut..

Sorang perompak berkata..
" Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"
Sorang pekerja kilang tu membalas..
" ..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keja..duit pun sikit je.."
Perompak berfikir seketika..
"Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa.."
Pekerja kilang yang muda berkata..
" Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."
Tetiba..makcik tu berdiri..
" Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.."

2nd place.. ini lawak jugak.. wakakaka.. amaran: ini hanya untuk yg open minded n sekadar untuk bergelak ketawa semata-mata. Tiada kaitan antara hidup n mati n jangan tiru aksi ini di rumah.. uhhu

Sepasang pengantin baru sedang bersiap menikmati malam pertama mereka.Pengantin perempuan berkata, “Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang seks. Boleh abang menerangkannya lebih dulu sebelum kita melakukannya?”“Seks itu senang je., kita ni macam penjara, yang engkau punya tu selnya dan yang abang punya penjahatnya. Di penjara, penjahat harus dimasukkan ke dalam sel,” terang pengantin lelaki. Lalu mereka pun mulai bercumbu mengarungi lautan asmara .Ketika sudah selesai dan si pengantin lelaki sedang berbaring akan memejamkan mata, si pengantin perempuan berkata, “Bang, penjahatnya terlepas.”Pengantin lelaki pun mulai lagi memasukkan ‘penjahatnya’. Rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama ini ia rasakan. Setiap kali selesai, ia selalu mengatakan bahwa penjahatnya lepas atau melarikan diri, keluar dari selnya.Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata, “Yang, penjahat yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup.”

3rd place.. slepas bca,, sile renung-renungkan n slamat beramal.. pengajarannya: tutup telinga anak2 anda bla berckp perkara “yg xterjangkau oleh akal” kanak2 bawah umo.. kuangkuangkuang

Ali dan teman-teman sekelasnya di tadika di tugaskan gurunya mencari sesuatu peristiwa menarik untuk di ceritakan dan di gambarkan keesokan harinya di sekolah. Keesokan harinya tiba giliran Ali untuk menggambarkan hal menarik yang di temuinya. Ia pun menggambarkan sebuah lingkaran yang di namainya " Datang Bulan. "
Gurunya pelik dan menanyakan apa alasan Ali menganggap datang bulan adalah sesuatu peristiwa yang menarik.
Ali pun menjawab dengan selamba." Saya sendiri bingung apa yang menarik tentang datang bulan. Yang jelas setelah kakak sulung saya menyatakan terlambat datang bulan selama tiga bulan, ayah saya tiba-tiba sakit jantung. Ibu pula menangis tak henti dan anak muda yang sewa di sebelah rumah bunuh diri."

pisss: kisah ini depetik dr lawak jenaka online.. wink3.. ingat,, sekadar untuk membuat anda ketawa.. sile trima ksaih pada sy klu anda ketawa.. wink skali lg..

2 comments:

NAEME said...

hahaha...rse cam pnah bce r lawak gitu...

irnie @ ninie said...

hehehe.. aah.. awk da bca kot kat blog lain sblum nie.. hiii.. tp best kan