Mar 14, 2011

oh.. shut up..


"ala,, dia nie.. lighting lebih la tue.. da macam tempek tepung kat muka.. bajet cun".. owh.. dapat pahala free aku hari ni.. hohohoh..
tue best jadi blogger.. byk pahala free wooo..

owh stress.. aku sem nie tiap2 minggu aku stress.. hari nie kena anta asgment.. tue xpe lagi.. esok plak,, aku ade debate.. tajuk "sexual education must be taught by peers and not by teachers".. aku cons okeh.. menentang tajuk tue.. sokong cikgu.. yeah.. hidup cikgu.. tapi malangnya aku ketandusan point.. damn hot!!! waaaa.. mati aku terkial-kial nanti.. maybe kat malaysia sex education better diberi oleh teacher.. tapi kalau bercerita pasal dunia,, da byk kajian sal peers-led sex education.. n keberkesanan peers-led sex education nie berbanding cikgu,, memang terbukti dalam decrease number of abortion.. okeh.. mati aku.. sape ade idea nak menentang peers-led sex education nie??? meh bagitau aku.. nanti aku blanja makan telor megi kari sa.. hohoho

pastu,, esok ade presentation communication skill.. stresss!!!! weekend 3 hari xnk wat keja.. kan,, da stress..

pisss:// daaa.. nak p carefore alamanda jap.. nak beli barang niaga tuk esok.. eh,, i tak cite lagi kan kat uols yg i skrg nie da bergelar usahawan tak kaya2??? nanti i wat entry sal tak kaya2 nie ye.. daaaa

1 comment:

a2m1n 0thm4n said...
This comment has been removed by the author.