Apr 14, 2011

Mcd alamanda.. hampehhhh

muka ceria nak p alamanda.. beli ayam mcd..
ok,, sebenarnya bukan la muka ceria sangat.. tapi muka bajet cun..
mungkin itu lebih tepat..
-___-

ayam mcd spicy yang diidam-idamkan
walaupun tahu menatang ini adalah salah satu penyumbang kepada

jantung kita sama taraf dengan longkang2 di kl ini..

Ok.. ak da mcm ppuan mengidamkan.. tapi seriously,, aku rindu gile nak makan ayam mcd yg spicy.. malangnya,, kena ngan pekerja mcd yg *&^$%,, aku mintak spicy dia bg ori.. waaaaa.. aku terkilan sangat kot.. buang duit je.. pastu beli,, aku pun xdela nak check aym tue betui ke tak.. aku compiden je ngan kebolehan pekerja2 buruh MCD ALAMANDA.. aku sangat xsbr eik nak sampai umah n makan.. meronta-ronta okeh teringat ayam mcd aku tue.. sampai je umah terus bersile,, nk bukak majlis.. sekali,, baru la tau yang org tue bg ayam ori.. benci aku.. bodos betui la pekerja mcd kat alamanda.. sori la uols,, bab2 makan nie,, aku memang xleh nk toleransi.. lagipun,, banyak jugak blog yg aku baca,, slalu complain sal kualiti pekerja2 mcd kat alamanda yang hancusss.. deyyyy.. keja senang pun xleh handle ke.. hangin nie,, hangin.. ok.. dala wat keja lembab gler.. lama gler kena beratur.. tapi sebab nak makan ayam goreng spicy punya pasal,, aku bertahan.. sekali dia bg salah.. lempang kang.. menci la i.. nak band mcd alamanda pas nie.. nak join kak filla.. kak filla pun xsuke kan mcd alamanda nie.. xcaya klik cini.. auwwww.. buruk gile perangai aku.. wakakaka.. gelak syaitonnierojim.. pasnie nak p mcd mines je.. alamanda no no no.. mcd mines service terbaik.. menunggu pun tak lama.. wat kerja sangat effective.. abg pengurus mcd mines pun baik je masa aku try apply jadi buruh di sana.. ok pengurus mcd mines,, sile bg saya award makan mcd free selama sebulan diatas pujian melambung ini dan seterusnya boleh menyebabkan anda riak dan seterusnya mendekatkan anda selangkah ke pintu neraka.. eh!!!

Pisss:// yes.. semua org besa wat silap.. tapi,, kalau da selalu wat careless mistake macam nie,, aku sebagai pengguna hangin kot..

muka tak puas hati i untuk pekerja2 mcd alamanda..

No comments: