Mar 13, 2011

hujung minggu.. berjongket ke ts


owh.. ade unsur perasan diva ye di situ..



ok.. hardly love times square.. syorga perabis duit.. nasib baik aku jenis sedar yang diri ini telah memasuki zon papa bin kedana.. beringat-ingat walaupun berada kat syorga perabis duit.. kalau tak,, kurus.. sampai akhir sem mampu makan nasi koboi jek.. oh no.. food lovers cannot survive without hot stuff foods..

tapi sempat grab 2 helai baju dengan hanya rm23.. 2 helai okeh.. n hardly lov both.. sebenarnya,, kawan aku tak kasi beli.. dia kata,, "irnie nie,, tak abis2 grey.. grey.. grey.. grey.. da,, xyah beli.. jom".. owh.. sedih sungguh aku.. meruntun sebenarnya nak beli jugak.. aku kan addicted to grey.. ok.. xpela.. xyah beli sebab amy pun da bosan tengok aku pakai grey apatah lagi zul.. aik.. tiba2 je kan kluar zul.. terbelahak dia tiap kali ade yg baca entry nie.. hohoho.. pastu amy siap tarik aku lagi kuar dari kedai tu.. huhuhu

pas da abis pusing sampai level 1 balik,, (kalau p ts,, ktorg tawaf start dari ats sampai bawah.. bukan dari bawah naik atas),, ktorg amik lif nak p semayang kat level7.. ts punya lif pelik okeh.. kalau yang tak besa masuk tue,, menggagau cari button bukak tutup pintu lif.. ha.. button tu sama level ngan lutut aku.. xyah pakai tangan,, pakai lutut je kalau nak tekan.. pastu lif xkan berenti tiap level.. dia akan langkau satu level.. means bila dia da berenti level2,, dia xkan berenti level 3 da.. masa sampai level 4,, aku terus berlari keluar sebab niat sebenar nak naik level 7 kan.. pastu dengan muka tak malunya aku jerit kat kengkawan aku yang terpinga2 tengok aku meloncat keluar.. aku bagitau yang aku nak jejalan dulu,, nanti aku jumpa dorang balik kat surau.. aku abc,, so,, boleh jejalan lebih.. hohoho.. best sungguh kalau kuar time abc.. xyah ulang-alik p toilet,, then p surau lak..

niat sebenar nak beli jugak baju tadi.. tak kira.. haha.. sampai2 tokey tue gelak2.. dia tau,, dia da berjaya sihir aku.. da berkali-kali kuar masuk kedai dia.. so,, selamat la duit aku kat kedai tue.. tak nyesal okeh.. suke suke suke.. then,, terus p surau cari dorang.. tak leh jalan lebih2,, nanti lagi banyak yang mengalir.. pas abis semayang,, amy yang tadinya tak kasi aku beli baju grey tue tnya,, "nape tiba2 ase banyak sangat beg plastik irnie??? beli ape tadi".. hohoho.. pecah rahsia.. ingatkan xnk bagitau yang aku beli jugak baju tadi.. alaaaa.. ape ade kisah.. zul kan keja cop duit.. uhhuuu..

pisss:// 2 3 hari nie asik rase nak makan spicy chicken mcd.. tapi still xdpt.. pastu ari ni niat makan mcd nak beli la ayam tue,, tapi xjadi beli gak.. nape??? sebab ktorg nak makan set mcvalue lunch..so,, kena la tunggu sampai kul 12 pm.. tapi seriouly aku tak mampu nak tunggu.. lapa gile.. sampai mengugut diri sendiri.. "xnak jalan kalau tak dapat makan dulu".. eh,, boleh plak kan ugut2 diri sendiri.. so,, aku bedal 2 ketul ayam goreng cold storage siap2 sebelum p mcd.. sampai mcd,, xkan aku nak beli ayam lagi.. giler ape.. aku beli french fries large je.. pastu order air sprite.. bluekkk.. tak sedap.. aku saja je amik sprite.. bukannye aku nak minum sangat tapi saja suke2.. pastu bila separuh pun tak abis,, aku p buang air tue kat sinki.. mintak refill coke plak.. haha.. buruk giler perangai.. aku bukan nak sangat minum air gas nie,, tapi aku suke bila refill byk2 kali.. kepuasan.. hohohoho..

nak tau lagi habit buruk aku nie??? bila p main boling reramai je,, aku akan beli air mcd.. air jela.. rm2.70 kot.. yang medium.. aku tak kasi kawan2 aku yang lain beli.. pastu aku paksa dorang minum air tue sampai kembung supaya aku boleh refill 3-4 kali.. wakakaka.. suke suke suke.. macam aku cakap tadi la,, aku bukan nak sangat minum air tue,, tapi aku suke betui bila dapat refill banyak kali.. haha.. buruk tak buruk perangai??? zul selalu cakap,, "kalau ade 10 orang perangai buruk macam cuk nie,, memang mcd gulung tikar".. wakakaka.. aku guna hak aku sebagai pengguna je.. panggggggg..zul hangin je bila aku suh p refill air.. sebab dia tau aku bukannya nak minum tapi saja nak menyusahkan dia bawak cawan mcd tue..
tembunnya.. anak sape la nie.. hohoho..
muka gembira yang ditangkap semasa menunggu dorang abis semayang..
gembira sebab dapat baju grey lagi.. ohyeahhh