Mar 7, 2011

weekends yang heaven adalah pabila..




nie wana.. housemate aku.. hebat okeh dia nie.. kalau kuar jejalan,, mesti ade je benda dia nak beli.. pastu masa bayar,, kasi gesel je kad tu.. hebat,, hebat,, hebat.. aku pun tak penah nak gesel2 kad.. aku kan da masuk zon kemut.. nak makan pun kena bawak keluar kalkulator.. takut tak cukup makan akhir2 sem nanti.. uhhu..
assalamualaikum uols.. okeh.. skarang nie aku mengaku,, aku memang tak leh jadi blogger tegar.. susah dooo.. waaa respect la kat blogger2 yang leh hapdate tiap 2 minit sekali.. tabik toing toing.. hebat la uols.. clap clap clap clap.. macam mane uols divide masa ye??? i tak cukup tido,, so,, masa yang sepatutnya diperuntukkan untuk berblogging telah direplacekan dengan aktiviti menikmati dunia iaitu "TIDUR".. *tak betui* act kan,, aku takde benda pun nak cite.. yela.. life as student ape la sangat.. nothin new.. hari2 ko ulang benda sama je.. ko jumpa muka sama je.. naik cemuihh.. tapi kan,, nak cite sal weekends aku.. tiap2 minggu,, weekends aku bermula setiap hari khamis malam sehingga la terbitnya matahari isnin minggu berikutnya.. owhhh.. heaven sungguh.. uols adooo??? uols jumaat ade class kan??? mike nan hado.. iri hati tak??? iri hati tak??? hohoho..

tapi last week,, ari jumaat tue aku ade intervention days.. alaaa,, yang aku pumpang pumpang cite tue.. program kesihatan yang ktorg arrange sendiri dari a sampai z tu.. da selesai pun semuanya.. tinggal sekarang hanyalah analysis data,, wat report,, and present result.. okeh la.. at least aku antara group yang da selesai wat intervention.. ermmmm experience??? pengalaman??? lebih wehhh layan bebudak.. nasib baik sebelum melangkah kuar rumah denga kaki kanan tu aku da niat dalam hati,, "sile jangan naik hantu irnie.. be a cool kakak.. xmau marah2.. xmau kasar2 ngan adik2".. so,, sepanjang hari la aku cuba mengawal perasaan.. kalau iktkan geram+letih melayan budak 10 tahun seramai 35 orang,, mau aku naik hantu.. yela.. bebudak kan.. cakap sekali dua mane dorang nak dengar.. cakap sepuluh kali dorang bru nak dengar tapi tue pun belum tentu dorang paham.. cakap ngan penampar,, dorang paham kot.. waaaa.. ganazzz gler.. tapi tak la.. i tak jentik pun bebudak tu.. tinggi suara sikit adela..

aku sangat letih okeh.. ase nak pengsan bercakap 5 jam tanpa henti.. pastu kena berpekik lagi.. nasib baik aku da niat dalam hati awal2.. kalau tak,, ade plak yang kena saman kang.. aku takde duit.. nak beli sepender baru pun kena tekan kalklator dlu.. acehhhh.. giler hyperbola.. tapi,, experinece yang best sebenarnya.. aku belajar macam mane nak berkomunikasi ngan bebudak tak cukup ukor.. aku belajar sabar mencium bau kepam stokin dorang.. adik2.. busuk okeh.. pening akak.. huhuhu.. tapi bebudak darjah 4,, ape nak kira.. sel2 otak pun masih dalam proses nak berhubung..

pastu,, balik je umah pas abis program,, terbungkang aku tido sampai petang.. tak larat nak bukak mata.. wana n nain kejut ajak p alamanda pun aku senyap.. tak memberi sebarang respons.. sian dorang.. p alamanda berdua je.. tapi aku memang malas pegi sebenarnya.. cemuihh la ngan alamnda.. dala barang mahal.. tak best lak tue.. hu3.. acehhhh.. mengutuk no 1.. padahal,, setiap minggu at least 1 kali kot aku p sna.. huhuhu..

pisss:// letih la mencari idea nak menaip nie.. dala.. stop sampai sini jela.. daaaaaa

No comments: