Jun 11, 2011

usahawan


memang muka mintak penampar..

ermmmm aku memang minat nak berniaga.. aku suke sesangat berbisness nie.. tapi,, smpai skrg aku tak tau nak wat bisness ape.. n yg lebih penting,, aku belum ade masa,, belum ade modal n tak ade kekuatan tuk join bisness2 nie.. sokongan moral pun takde.. bosan kan.. ermmm niat memang da ade.. tapi,, banyak jugak halangannya..

aku sangat yakin yang berniaga ni memang leh bagi peluang tuk tambah pocket money.. kalau nak harapkan duit ptptn je,, memang ujung sem semput la aku.. huhu.. nak berbisness.. leh tolong bagi idea tak??? aku nak sangat3.. minat sangat3.. n sekarang nie,, aku berminat nak jual baju bundle.. tapi,, nak cari mane eik pembekal yang boleh bagi barang yang masih leh dipertaruhkan dalam pasaran.. ermmmm..

pisss:// mood swing sejak semalam sampai ari nie.. puncanya,, ibu aku marah2 bila ajak dia p pasar malam.. boleh??? so,, hari nie aku duk umah goyang kaki je.. tanda protes sebab kena marah.. memang aku taknak tolong wat ape2.. jahat kan.. yes,, i'm.. dosa di situ.. tapi,, aku admit yang aku memang keras kepala.. pastu,, sedey.. suh kakak aku beli ayam goreng mcd,, dia p beli yang original.. stress!!!! tak nak makan la..

2 comments: