Jun 6, 2011

selamat berlatihan industri..

assalamualaikum.. ehem-ehem.. sungguh lama beta tak menghapdate.. adoiii.. malas yang amat2.. nak2 pulak,, bila da start practikal nie,, balik je dari keja badan terus jadi lesu.. kadang2,, nak bercakap pun tak larat.. huhu.. -_-.. sebenarnya bukannya banyak sangat keja pun,, tapi maybe sebab tak besa lagi kan keja.. sampai ari nie,, da genap sebulan aku start practikal kat jkn(jabatan kesihatan negeri perak).. act banyak la jugak new knowledge yg aku grab.. ade yg best ade yg tak best.. n sepanjang sebulan nie,, terlalu banyak dugaan dalam dalam hidup nie.. stress.. stress.. stress.. itu baru practikal.. belum keja betui2 lagi.. entah la.. kadang2 ase putus ase dgn semua dugaan datang bertimpa-timpa nie.. hope aku kuat tuk berdepan ngan lebih dugaan n cabaran yang bakal mendatang..

kepada classmate2 yg baru start practikal ari nie,, selamat berpractikal.. ade yg msg bgtau dorang duk goyang kaki je.. ooo.. syiok eeeiikk dapat goyang kaki je??? korang tgk la.. seminggu goyang kaki je,, leh giler tau.. mula2 je goyang kaki nie best.. huhu.. start esok aku n min li,, akan pindah p pkd (pejabat kesihatan daerah kinta) lak.. so,, pas 3 minggu bermastautin kat jkn,, n seminggu bermastautin kat hospital besar ipoh,, start esok akan mula ber mastautin kat klinik kesihatan pulak.. hope everything goes well.. hari nie aku sangat la tak bertenaga.. lesu.. nak bercakap,, nak berjalan pun tak larat.. maybe sebab 1st day datang period.. pinggang nie sakit gile.. satu badan sakit.. darah mencurah-curah ke ladang gandum.. akal tak dapat berfungsi dgn baik.. makan pun tak lalu.. n emosi memang extremely tak stabil.. ase nak memaki orang je.. sampai gaduh2 la ngan zul..


actually da lama tak jumpa zul.. lebih dari 2 minggu la.. mesej pun tak.. angin la dia.. ajak kuar taknak.. mesej dia pun aku tak reply.. huhu.. aku pun taktau asal aku wat perangai.. maybe sebab hormone period nie la kot.. adoiii.. biar la dia dulu.. nak pujuk tak larat.. tadi try call dia 6-7 kali tapi dia letak.. terus taknak try call da.. takut nanti tak pasai2 darah period aku nie naik ke kepala,, aku yang naik hantu.. lagi parah.. so,, sebelum hantu dalam badan aku bangun,, baik aku tenangkan diri sendiri.. huhu.. -__-.. sebenarnya aku memang malas gile nak kuar jejalan kat area ipoh nie.. bukan ape,, aku serabut ngan ipoh nie.. dah la panas ya robbi.. sesak lak tu.. ipoh parade,, jusco,, tesco,, giant,, semua wat aku serabut.. waaaa.. sedap lagi aku p the mines or alamanda.. at least org tak ramai mcm kat ipoh nie.. memang bercinta la aku nak kuar kat ipoh nie.. nak2 lagi p jusco.. xmau.. xmau.. dari hujung rambut sampai ujung kaki la aku serabut nanti.. lagipun,, aku menyampah tengok bebudak yang baru setahun dua mencapai puberty nie berpakaian.. daripada aku wat dosa mengata org dalam hati,, baik aku takyah kuar.. tapi,, bila tak kuar,, kena tahan jela bila muhd zulhilmi tu marah2..

pisss:// aku da blur.. xtau nak taip ape da.. out!!!


No comments: