Apr 14, 2011

sesi mengkondom.. penting!!!



Sekali lagi,, segmen kondom mengkondom komdem manusia lain.. aku pun xtau ape masalah sebenar aku.. *sobsobsob*

Today,, I nak cite sal bebudak tak cukup matang.. acehhh.. konon aku matang sangat la kan.. podahhh.. tak la,, aku nak cite sal perangai bebudak tak matang dan hubungannya dengan facebook.. nak dijadikan cerita,, satu hari aku ternampak status seseorang kat home page fb aku yang berbunyi,, “kenapa la lelaki suke pompuan cantik2 je.. yang tak cantik macam aku camne”.. owh.. aku sungguh berasap membaca statement itu.. nak tau kenapa aku berasap,, sebab budak yang publish status itu adalah bebudak tak matang yang berusia bawah 20-an dan dia sememangnya cumel+cute+cantik+bombastic+meletop+kebabom.. ha,, ape lagi yang aku tak abis sebut??? Cukup la tu kan.. nanti bertambah-tambah riak pulak nanti..

Benda pertama yang lintas kat kepala hotak aku yang tak jendul sangat nie adalah,, “sungguh kasihan budak tak matang nie”.. weh,, ko da tau ko cumel+cute+cantik+bombastic+meletop+kebabom,, lagi mau publish status mcm tu.. deyyyy.. tampo nak???.. kalau aku yang sememangnya tak cun apatah lagi cumel nie publish status cmtu xpela,, at least ade yang kesian kat aku.. tapi,, bila ko publish status camtu,, aku yang da separa matang nie,, ase nak cantas je ko dari frenlist tahu???? Itu tektik mencapap la deyyyy.. ko saja je kan,, nak mintak 4000 frenz ko yang tak matang jugak komen “ish.. mane de,, u nie cantik la.. cumel.. laki bodoh je xnk kat u”.. “eh,, mane de u tak cantik.. u superduper cute okeh.. mata besar.. hidung mancung.. pipi tersorong-sorong”.. okeh.. untuk pengetahuan uols yang baca entry nie,, untuk status ini sahaja,, bebudak tak matang yang berusia bawah 20-an dan dia sememangnya cumel+cute+cantik+bombastic+meletop+kebabom ini telah mengumpul sebanyak >200 komen yang memuji kecantikan diri budak itu dan sebanyak >100 “likes”..

Hello.. I tak jeles la.. I buat entry sal benda nie bukan sebab I jeles la.. I admit yang budak tuk memang ko cumel+cute+cantik+bombastic+meletop+kebabom.. kalau nak dibandingkan dengan I,, memang jauh la.. macam tahi lembu(busuk+hitam+besar+setompok-setompok) dengan tahi arnab(bulat-bulat+xde bau+cumel je sampai ase nak amik wat main batu seremban).. tapi,, I geram bila bebudak yang baru 7-8 tahun experience puberty nie,, main tektik mencapap camni.. u know,, adik I yg cumel lote tue pun yang baru berusia 14 tahun dan baru ada experience puberty selama 2 tahun,, bila I sesaja puji kecumelan dia,, dia akan jawab camnie,, “angah xyah la puji hani.. ustazah hani kata,, bila orang puji kita,, kita akan dekat selangkah ke pintu neraka”.. owh,, terkesima I dengar jawapan itu.. tiba2 terasa tak sia-sia dia dapat kakak yang pandai macam i.. -___-.. akhirnya kepandaian I turun jugak kat dia.. ewahhh.. boleh pulak kan..

Deyyyy.. adik aku pun tahu bila sorang puji kita,, kita akan dekat selangkah ke depan pintu neraka.. yang bebudak tak matang nie pulak,, sibuk meminta orang memuji kecantikan dirinya walaupun secara halus.. cuba ko kira balik berapa orang yang da puji ko,, n ko simpan la sensorang da berapa langkah ko didekatkan dekat depan pintu api neraka.. haloo,, haloo.. seriously aku tak jeles.. tapi aku kasihan kat manusia sebegini.. tettttt..

Pisss:// im outspoken person.. sile jangan ade yang benci aku.. aku just typing what on my “not jendul” mind.. kalau ada yang terasa,, ape salahnya kita tukar cara kita.. aku bukan main2.. cuba fikirkan,, setiap kali ade orang puji diri kita,, selangkah kita didekatkan dengan pintu neraka..sape setuju ngan ape yang aku cakap,, keliq sini..

nie la adik aku.. adik hani.. ok.. terima kasih..aku tau adik aku turut mewarisi kecumelan aku (eh!),, tapi tak perlu puji.. takut!!!.. wink3*


No comments: