May 5, 2011

last paper

going to miss some of them.. some??? hihi..
eh,, tu pun kalau rindu..

sabtu nie last exam paper tuk sem 6 aku kat upm.. cukup 3 tahun duk serdang nie.. last paper,, hope leh wat yg terbaik.. taktau la menjadi ke tak usaha aku nie.. besa la,, da 22 tahun hidup,, da makin banyak dosa dikumpul.. study pun da jadi lembab.. dosa ngan ibu ayah,, dosa bercinta,, dosa mengumpat ngan kawan2.. macam-macam dosa la lagi.. banyak tu.. nak jadi manusia baik??? niat memang la ada.. nak jadi better person.. tapi susah kot.. sebab mulut aku kan jenis takde insurans.. main lepas je.. agak-agak aku tak puas hati ngan orang,, sound direct.. takde lapik-lapik punya.. sebab prinsip aku,, "orang wat aku,, aku balas balik".. tak kira la dia wat baik,, or jahat,, dua-dua aku balas.. sebab aku memang jenis nak adil je semua benda.. kalau baik orang treat aku,, lagi baik aku treat korang.. kalau ade yg tak pepasal wat aku sakit hati,, wah3,, berani sungguh na.. cheq nie mulut longkang sikit ye..

aku ase hidup nie kena adil.. takkan asyik kte je kena pijak kan.. takde istilah makan hati sensorang pada aku.. kalau memang nak,, dua-dua kena makan hati.. yesss.. aku jenis berdendam.. tak caya,, tanya doctor fadzilah kamsah.. eh3,, meroyan suda.. asal tajuk sal last paper tiba2 cite sal adil,, tak adil,, makan hati semuanya nie.. uhhu.. ok.. wish me gud luck k.. last paper.. ahad nie balik ipoh.. lama tu cuti.. sampai bulan 9.. going to miss everything at upm.. eh,, yeke??? tak tak tak.. ini tipu.. ini ayat blogger je.. supaya kita nampak sweet sekali dimata pembaca..

pisss:// tiba2 teringat beberapa org kawan masa sekolah ,, budak laki,, selalu kata yang aku boleh jadi lawyer je.. sebab aku suke berlawan cakap ngan dorang.. ade je pendapat dorang yang aku nak bangkang.. ayat dorang paling aku ingat,, "cakap laju,, mulut busuk".. cilakak.. time dorang cakap camtu,, aku tiba2 terdiam.. ase malu gile diperkotak katikkan sebegitu rupa.. boleh bayangkan tak,, macam mane muka aku berubah??? bodossss..

No comments: