May 6, 2011

kisah dalam hotel.. ahhh,,

perkara yang biasa dibuat bila menginap di hotel.. tapi perbuatan nie mungkin jarang dibuat orang yang biasa menginap di hotel tahtapi sering kali dilakukan oleh orang yang tak biasa menginap di hotel.. jeng jeng jeng..

perkara pertama bila masuk bilik akan check segala barang-barang daam bilik dari almari sampai la kat mangkuk jamban.. haaa.. senyum sorang2.. terasa la tu..

akan terus baring di tilam dan melompat-lompat kat katil tuk menguji tahap keempukan katil tersebut.. ok.. nie bukan aku.. -__-

akan duduk berjam dalam bilik air yang ada bath tub dan water heater bagi menikmati kemudahan yang memang takde kat rumah.. haaa,, nie adik aku punya perangai la nie.. hani ngan nana.. isk3.. peraq!!! malu seh..

bila sampai waktu makan kat cafe hotel yang sedikan bufet,, akn makan segala benda yang ada.. eh3.. family aku tak.. dorang kan bukan pencinta makanan.. setakat buffet breakfast kat hotel,, sedap lagi nasi goreng sambal belacan semalam yg ibu aku yang baru bawak kuar dri peti esss..

bila keluar bilik jarang nak tutup tv,, air cond,, n lampu.. pastu suke pakai selipar sampai katil sebab kat rumah tak berani nak buat.. eh3.. saya tak terasa..

akan sedaya upaya menyepahkan bilik n menyusahkan pekerja hotel mengemas bilik.. ok.. nie bukan family aku.. ibu i siap kemas kati sendiri okeh.. kalau ada vacuum,, dia memang nak tolong vacumm kan.. nasib baik xde..

sebelum check out,, akan mengambil paket gula,, serbuk minuman 3 in 1,, sabun,, tuala,, selipar n kalau boleh nak amik skali bantal,, tilam,, tv,, peti esss,, dengan alasan,, "aku da bayar la".. hahaha.. malu i.. ibu la nie.. angah da ckp,, xyah amik gula semua tu.. isk3.. an kte da tergolong dalam orang yang jarang duk hotel.. sob3.. -__-

No comments: